Burkkänsla!

Tänk om man kunde lagra en känsla i en burk!
Allt började med solig promenad från jobbet.
Jag tänkte vila men vädret fick mig att springa idag med.
Det kändes som lätt luffs idag och inget slitsamt alls "evighetsmaskinen" var till backa igen, så efter 2 km kollar jag medeltiden och inser att det går rätt fort. Så jag tänker på att lugna mig lite och sen bara njuta idag, kommer till min vändpunkt där jag har samma vända tillbacks och har inte funderat mer på tiden. Kommer hem och inser att jag har samma fart tillbacks. Allt känns s bra såna dagar, just den känslan och " evighetsmaskin" känslan vill jag ta med idag för att motivera min träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0